14. augusta 2012

Slávna lícenka

Kto by už nepoznal legendárne lícenky od Bourjois Little Round Pot blush
Nedávno som sa stala majiteľkou aj ja jednej. Všade ju vyspevovali a chválili.. veru neľutujem, že som si ju zobrala :-)

Aké tajomstvo ukrýva?
Obal je ružovobroskyňový so zlatým odleskom a so zlatými nápismi. Otvára sa stlačením zlatého gombíčka, takže by sa nemalo stať v kabelke, že sa Vám otvorí, nedajbože rozsype. Lícenka je tzv. zapečená ( baked) - to znamená že sú pevné, nemali by prášiť a vydržať celú večnosť.
V lícenke okrem samotnej "červene" sa nachádza maličké zrkadielko a štetec. Tieto dve veci sú dobre len v prípade núdze. Avšak štetec je jemný, dobre zastrihnutý a nevypadávajú z neho štetiny.




Celkom dlho mi trvalo než som si vybrala odtieň, pretože všetky boli niečím lákavé.
Najprv som chcela niečo do bronzova, ale nakoniec som si vybrala úplne inú - LILAS D'OR.
Je ružová s broskynkovým nádychom a so zlatistým shimmerom. Ideálna na leto :-). Na slniečku žiari. Škoda, že nemáme záhradu, aby som mohla ten odlesk odfotiť na slniečku...
Na fotkách vyzerá celkom veľko, ale je ozaj maličká, takže nezaberie veľa miesta v taštičke alebo kabelke.






Na líčkach vyzerá ako prirodzená "červeň" so zlatými odleskami. Myslím, že fotografie sú dôveryhodné skutočnosti.


Mne sa farba veľmi páči, je vhodná pre bleduľky, ale aj tmavšie typy. Pleti dodá zdravú žiarivú farbičku :-) Na tvári vydrží niekoľko hodín, no nemyslím si, že celý deň. Hlavne ten ( ako ja) čo má zlozvyk sa dotýkať stále tváre alebo si podopierať hlavu, takým nie moc vábnym spôsobom :-)

Na záver poviem už len - lícenku som zakúpila vo Fann parfumérii a stála 9,90 €. Často bývajú zľavy na kozmetiku Bourjois, tak treba odchytiť, ale komu neprekáža takáto cena... viete kde ich nájsť :-)

A ešte prikladám official site - http://www.bourjois.co.uk/catalog/make_up/complexion/blush/little_round_pot_blush

Užite si pekný deň!

                                   Džejn

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)