16. novembra 2012

Elf Contouring Blush & Bronzing Powder

AHOJTE!!

Tak konečne som si porobila a som rada, že sa môžem s Vami podeliť s ďalším príspevkom. Úprimne Vám poviem, že tento článok plánujem dlho, len som čakala kedy opadne prvotná Elf mánia :-)


Lícenka s bronzerom v jednom sa ukrýva v pevnom plastovom obale, ktorý sa ľahko otvára. Na viečku je zrkadielko, ale to je podľa mňa využiteľné maximálne na rúž :-) Lebo predsa len  potrebujete vidieť celú tvár. 
Samotné púdriky sú chránené fóliou, čo ja vítam. 


Lícenka má peknú ružovo-broskyňovú farbu a bronzer je jednoducho bronzer. Fotka dobre odpovedá skutočnosti. Obidva obsahujú trblietky, ktoré sú docela výrazné a počas dňa väčšina z nich opadne. Ale to ja nepovažujem za nevýhodu, skôr naopak. Dávam prednosť jemnému shimmer-u ako takýmto trblietkam :-)
Keď už sme u tej výdrži, tak obidva vydržia pár hodín. Celý deň určite nie. S výdržou je na tom Bourjois oveľa lepšie.
Tiež by som mu mohla vytknúť aj vyššiu prášivosť - hlavne u bronzera, ale to mi tiež u tohto výrobku nevadí, lebo vždy štetec ešte odklepnem.

veľmi dobre pigmentované, najmä bronzer. S tým veľmi opatrne, lebo sa môže stať, že budete vyzerať špinavo :-) 
Tu sú swatches:


Než mi prišli štetce, tak som bronzer vôbec nepoužívala, pretože som mala štetec na lícenku s tvrdšími vláknami a brala veeľa produktu a vážne som si nevedela ten bronzer aplikovať. Teraz s novými štetcami to je hračka :-)

Možno ste počuli, že tento produkt je často porovnávaný s Nars Orgasm & Laguna. Ja ho nebudem porovnávať, lebo ho nemám, ale môžem prezradiť, že sa dosť líšia .. nečakane... Elf sa asi len inšpiroval. Viac informácií nájdete na webe :-)

Toto duo rada používam aj napriek slabej výdrži, na tvári vyzerá prirodzene a hodí sa na akýkoľvek tón pleti. Je dostupný na Elf stránkach za priaznivú cenu, takže nie je o čom.
Keby som ho mala v rýchlosti ohodnotiť, tak mu dávam 4/5, jeden bod strhávam za tú slabšiu výdrž a prášivosť bronzera. Inak palec hore :-)
Používate lícenky, bronzery? Máte rady tie od Elfu?

Krásny piatočný deň!

12 komentárov:

  1. používam od elfu paletku na obočie (písala som už o nej), ktorá je fakt výborná! nemám jej, čo vytknúť, mám ešte lak golden goddes a tiež spokojnosť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na to sa musím pozrieť, lebo hľadám pre seba niečo na obočko :-) mám síce už favorita, ale kto vie ;-)

      Odstrániť
  2. ja som elfu tiež neprepadla, neviem, či sa to aj stane (aj keď u mňa človek nevie), takže nemám ani jednu vec. to, po čom som pozerala,bolo zakaždým vypredané a prestalo ma baviť sledovať to stále. aj keď píšeš, že trbietky opadajú asi by mi to v počiatočnom stave vadilo, keby som sa ligotala. to sa aj bez trblietok :-) lícenky a bronzer používam, bronzer mám jeden, líceniek niekoľko :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo nie je to také hrozné :-) ono sa tie trblietky častokrát ani na tvár neprilepia... vieš čo myslím....

      Odstrániť
    2. že trbliece všetko okolo :-)

      Odstrániť
    3. :D ani tak by som to nenazvala... ja vždy pre istotu, keď to do bronzera namočím tak štetec ešte odklepnem.. to by vyzeralo... jej teraz som si spomenula, že som niečo zabudla napísať... :D idem to dopísať

      Odstrániť
  3. Tak u mna Elf mania nehrozi, ale toto by som si mozno aj kupila, je to prakticke. Cena?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cena je 4,49 eur, myslím že fajn :-)

      Odstrániť
    2. Jo jo, to je priatelne, akurat sa mi nepaci to vysoke postovne, zial presvihla som tu akciu bez postovneho :(

      Odstrániť
    3. No teraz pozeram, ze som tam mala cely cas len dorucenie kurierom :) OK, potom oprava, postou sa to da aj lacnejsie.

      Odstrániť
  4. Podle mně ideální barevná kombinace:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahojky.. Pěkný blog:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora:)
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)