6. januára 2013

Gosh Brow Kit + líčenie

AHOJTE!

Tento článok bude v podstate pokračovaním toho o úprave obočia :-)
Ako som hovorila, mám skúsenosti s ceruzkou a teraz aj s tieňmi určenými na obočie. Ceruzka bola fajn, ale neskôr mi začala vadiť tá ostrá čierna farba a to, ako to tvrdo vyzeralo.
Tiene boli samozrejme jasnou voľbou. Lenže vtedy nastal menší problém. Nechcela som čierny tieň, ale nejaký veľmi tmavý hnedý. Ten kit od Essence by bol fajn, len sa mi zdal ten hnedý tieň svetlý. Tak nakoniec vyhral Gosh.



Gosh Brow Kit som si zadovážila ako darček pod stromček z Fann parfumérie. A od vtedy používam na obočie len toto. Brow Kit je vhodný pre každý typ - pre blondinky, brunetky i čiernovlásky... možno i ryšavky.
Celý obal je z odolného a pevného plastu. Vo vnútri sa nachádza zrkadielko, 3 tiene, vosk na zafixovanie, obojstranný aplikátor ( štetček a penový) a návod na použitie.




Možno sa nezdá tá hnedá veľmi tmavá, ale mne sa práve hodí ten popolavý nádych toho tieňa.
Pigmentácia je skvelá, tiene držia na mieste celý deň i noc. Vosk Vám zabezpečí, že chĺpky ostanú tam, kde chcete. Aplikátor je dobrý pomocník. Štetček používam na výplň obočia a penový aplikátor s tým najbledším tieňom ako rozjasňovač. Obočie upravené a vykreslené tieňom vyzerá oveľa prirodzenejšie a mäkšie ako s ceruzkou.
Len škoda, že celý Kit nevyužijem :-(
Pre mňa jasná voľba, úprava obočia sa stáva úplne jednoduchou záležitosťou, ktorá ma baví. 


Už len z toho dôvodu, že obočie je rámom očí, ktoré sú okná do duše :-) A ako by vyzerali okná s ošarpaným rámom?

Môj tip: Pokiaľ nemáte vosk priamo určený na obočie, môžete použiť lak na vlasy alebo tuhý vosk na vlasy.
Lak si nastriekate na prsty a ešte mokrými prstami si prejdite po obočí a vytvarujete si ho. S voskom na vlasy sa pracuje úplne rovnako ako s tým na obočie :-)

Ešte na záver by som pridala dve svoje líčenia, ktoré vznikli v uplynulých dňoch. Na FB stránke som ich zverejnila hneď ako vznikli a teraz prišiel rad aj na blog :-)







Tak pekný večer prajem!


9 komentárov:

  1. práve preto, že by mi tie ostatné boli na nič, som prehodnotila jeho kúpu :-/ ale vyzerá to, že je parádny, pekne s ním to obočie vyzerá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. noo ja som kúpila vážne len kvôli tomu, že mi ten tieň sadol ako riťka na šerbeľ :D

      Odstrániť
  2. Júj, čo by ste tie ďalšie dva nevyužili:) Poslúžia pekne ako tieniky na každodenné líčenie:) Ja tento výrobok mám a je to proste topka zo všetkých topiek. Som doň proste zamilovaná. A navyše vydržal mi cca 2,5 roka.

    Ak má niekto chuť prečítať si moju chválu na tento výrobok tu je: http://alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk/2012/09/gosh-eye-brow-kit.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D inak vidiš :D ďalšia kreativita nula bodov u mňa :D

      Odstrániť
    2. Mňa to tiež hneď napadlo, že by sa dali využiť ako tiene :D To prvé líčenie je úplne mega! S akými tieňmi si ho robila? :)

      Odstrániť
    3. ďakujem :-) je to robené všetkou tou paletkou od Fraulein :-) a všetky ostatné asi tiež budú robené ňou, pokiaľ sa mi nedostane pod ruku nejaká zaujímavosť ;-)

      Odstrániť
  3. Tento set na obočie musím mať.
    Zapoj sa do mojej giveaway: http://momosbeautydiary.blogspot.sk/2013/01/giveaway-ii.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky je pro mě ta sada od Essence světlá... zatím jsem našla nejvhodnější paletku Clarins, kde je krásná tmavě hnědá... ale tahle sada Gosh mě fakt zaujala! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)