12. marca 2013

Rimmel ScandalEyes waterproof kohl kajal

Holky, ktoré ma pravidelne čítajú vedia, že som mala problém nájsť poriadnu ceruzku na oči, ktorá by mi nespravila po celom dni monokle. Vďaka Monike z Monica In Essence som vyskúšala ceruzku od Rimmel. Do teraz som používala len automatické ceruzky - aby som ich nemusela strúhať. No táto ceruzka ma aj tak donútila si kúpiť ostré strúhadlo :-)

Som milovníčka čiernych ceruziek, iné ani nemám, ani nepoužívam. Táto ceruzka od Rimmel ScandalEyes vyriešila všetky nedostatky, s ktorými sa ceruzky na oči potýkajú - výdrž, odolnosť, miera rozmazateľnosti.





Ceruzka nie je drevená, tuha je posadená do imitácie dreva. To je celkom plus, lebo niektoré, hlavne nekvalitnejšie, ceruzky sú posadené do trieštivého dreva, ktoré sa zle strúhalo a veľakrát pichalo počas líčenia.
Samotná tuha je veeeľmi mäkká až krémová. Pigmentácia je skvelá a je k očiam jemná - nemusíte pri maľovaní tlačiť. Vďaka tejto textúre sa pomerne rýchlo míňa a je potrebné mať u seba vždy ostré strúhadlo.





Ja mám klasiku - čiernu, ale k dostaniu je 7 odtieňov, v UK až 10. Nájdete ich TU.
Ako som hovorila pigmentácia je skvelá a farba je čierna. No počas odličovania zistíte, že čierna má nádych tmavej modrej, čo mne neprekáža, ale najradšej mám čierno-čierne ceruzky.





A to najlepšie teraz:

Ceruzka na očiach drží ako priklincovaná celý deň, večer. Prežije slzy a vodu. Dokonca má problém s niektorými odličovačmi. Micelárnej vode dáva zabrať a tá tiež po nejakej chvíli vzdáva boj. Preto na túto ceruzku platia len mastnejšie dvojzložkové odličovače. Samozrejme aj micelárka by to zvládla, ale nikto nemá rád červené vydrhnuté oči... a v konečnom dôsledku s dvojzložkovým je to aj rýchlejšie a príjemnejšie.
Napriek tomu, že sa nerozmazáva, dá sa rozmazať do takej miery, aby nepôsobila na očiach tvrdo. Ale na to treba rýchlu spoluprácu, lebo po nejakom čase po nanesení s ňou nepohnete.





Zoženiete v každej drogérii so stojanom Rimmel za 3,89 €.
Ceruzku hodnotím veľmi pozitívne a určite nie je moja posledná. Možno vyskúšam aj iné odtiene a dúfam, že budú rovnako dobré ako aj táto čierna. Rozhodne odporúčam :-)

Prajem krásny deň!


8 komentárov:

  1. vidíš, sestra akurát zháňa dobrú ceruzku a na túto som úplne zabudla...čítala som na ňu už dosť dobrých recenzií a zároveň aj tá cena je fajn...
    alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej je dobrá :-) a vidiš cenu som zabudla napísať :-)

      Odstrániť
  2. Rimmelu by som dala medailu za túto ceruzku, určite jeden z najvydarenejších produktov za minulý rok, ktorý sa dá nájsť v drogérii, bez problémov poráža drahé značky a pri tej cene by bola škoda ju nemať doma. Mala osm ju aj vo výbere za rok 2012, takže nie je o čom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej, veď som dala na Tvoju radu :-) a fakt ďakujem za skvelý tip :-)

      Odstrániť
  3. Od Rimmelu som mala a aj mám iné ceruzky a som veľmi spokojná. Túto konkrétne som ešte nemala, ale už dlhšiu dobu po nej pokukávam a keď budem potrebovať novú ceruzku, tak siahnem po tejto :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som teda od Rimmelu mala len tekuté linky ( boli super) a toto je moja prvá ceruzka od nich :-)

      Odstrániť
  4. veľmi podobná ceruzke od Goshu- Velvet Touch http://eshop.fann.sk/dekorativna-kozmetika/master-detail/gosh-velvet-touch-eye-liner-waterproof-ceruzka-na-oci/ už roky používam len tú a spokojnosť veľká :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)