1. apríla 2013

Bázy pod očné tiene

Kočky teším sa na tento článok, ktorý pripravujem už dlhšie. Bola som zdravotne indisponovaná, tak si troška počkal :-) Samozrejme mám prichystaných veľa ďalších a teším sa, kedy sa s Vami o ne podelím. Jediné, čo ma teraz najviac na tomto trápi, že je fakt zlé svetlo, stále je zamračené a ja chcem robiť fotky na dennom :-) Inak tiež Vás prekvapila zasnežená Veľká noc? No aspoň chalani ušetria za vodu.. vonku jej je dosť :-) No, ale k veci...


Doma sa mi nahromadili za posledných pár mesiacov dve bázy, tak som sa rozhodla urobiť menší záťažový test 4 vybraných báz. Síce som použila bázy len 2, ale ďalšie dva produkty sa tiež dajú použiť ako bázy alebo aspoň viem, že niektoré kočky tak používajú.





Veľa z Vás vie, že báza je veľmi užitočným pomocníkom ak chceme, aby líčenie ostalo tam, kde má byť celý deň či celú noc. Okrem predĺženia trvácnosti líčenia vyhladzuje nerovnosti na očnom viečku (napr. silikónový podiel v obsahu), zjednocuje farbu očného viečka (žilky, pigmentové fliačky) a zvýrazňuje pigmentáciu očných tieňov.


Hovoriť budem konkrétne o 4 produktoch, ktoré Vám najprv bližšie predstavím a potom ukážem a popíšem ako zvládli záťažovku. Článok bude naozaj dlhý, tak odporúčam kávičku alebo niečo pod zub :-)

1. Artdeco Eyeshadow Base

Je v maličkej 5 ml plastovej pixli, ale vydrží Vám strašne dlho. Má telovú farbu s rovnako farebným shimmerom a voní ako chlapský deodorant. Síce nechápem prečo prostriedok, ktorý používajú najmä ženy vonia ako typická mužská voňavka, ale berme to ako fakt...
Má príjemnú krémovú konzistenciu, dobre sa nanáša, rozotiera a na viečko ho stačí máličko. Táto báza má nevýhodu v tom, že sa musíte naučiť aké množstvo naniesť, aby bola báza efektívna. 




2. Avon Eyeshadow Primer
Táto báza je v skle a má 3,5 g, čo je tiež množstvo, ktoré veľmi dlho vydrží. Má telovú matnú farbu, veľmi príjemnú a jemnú našľahanú konzistenciu. Je bez parfumácie, ale má svoju typickú vôňu. Taktiež jej stačí málo na pokrytie celého viečka. Nevýhoda tejto bázy je obsah silikónu. Hodí sa najmä na matné líčenia, keďže Artdeco obsahuje shimmer, ktorý môže spod tieňov vystupovať.



3. Kryolan Dermacolo Camouflage - TU
Toto presne nie je báza, je to veľmi dobrý korektor. Keďže má také tuhšie a mastnejšie zloženie, dá sa použiť aj ako báza. Použiteľnejšie rozhodne pre majiteľky suchej pleti. Má však veľkú výhodu - najlepšie prekryje žilky a iné drobnosti na očnom viečku. Pre kompletnú recenziu kliknite na "TU" pri názve.



4. Alverde Jumbo Pencil - TU
Ďaší produkt, ktorý nie je priamo určený ako báza. Je to tieň na oči. Na internete ho porovnávajú s Jumbo ceruzkou od NYX. Myslím, že má aj podobný efekt. Bohužiaľ, ho asi už nezoženiete, lebo bol súčasťou limitky. Každopádne ako prirovnanie k iným ceruzám sa možno zíde. Výhodou ceruzky je, že je biela to znamená, že na nej vynikne skutočná farba tieňu a tiež sa aplikuje priamo na viečko - je hygienickejšia ako predchádzajúce bázy.



Ešte pridám swatche a môžme sa vrhnúť na samotné testovanie :-)




Záťažový test:

1. Ako prvé som naniesla zelenožltý tieň na jednotlivé bázy v presne rovnakom poradí ako v celom príspevku. Už tu sa ukázalo, že na matné tiene je najlepšia aj matná báza. Korektor jemne pozmenil farbu a na bielej ceruze krásne chytla výrazná farbička. 



2. Ruku som nosila asi 5 hodín a mala som stiahnutý rukáv, mamka bude mať radosť, ešte že je to z druhej strany hih :-) Potom som na to pozrela, že asi tomu troška pomôžem. Zobrala som  obrúsok a jemne som ním trela po ruke. Tu už je zreteľne vidieť prvého odpadlíka  - je to korektor. Aj ceruzka už trochu pokulháva, Avon sa drží a zatiaľ najstatočnejšia je báza od Artdeca.



3. Stále mi nestačilo tak som ruku hodila na chvíľu pod prúd vody a bola som zvedavá čo. No kupodivu v podstate sa nič markantné neudialo. Zrejme všetky použité produkty majú nejakú odolnosť voči vode. Dokonca ani po vtláčaní papierového obrúska sa nič nezmenilo. Takže plač by vydržali všetky bázy :-)



4. Nakoniec som krivou čiarou rozdelila na polovicu a skúšala som odlíčenie tieňov. Najprv pleťovým tonikom od Ryoru (pod čiarou), potom micelárnou vodou od Biodermy (nad čiarou). Výsledok je prekvapivý.

Najprv Ryorom (pod čiarou)
Potom Biodermou (nad čiarou) - leskne sa preto, lebo som fotila ešte mokrú ruku :-)



Ako vidno tak báza pod očné tiene od Artdeca uspela najlepšie. Nesundá ju ani pleťové tonikum, ktoré by malo mať aj odličovaciu schopnosť. A to som pomerne dosť drhla.
Táto báza je u mnohých bloggeriek "must have", lebo má vážne vynikajúce schopnosti. Okrem zvýraznenia pigmentácie, predĺži trvácnosť o niekoľko hodín viac. Kvôli týmto pozitívam prehliadam tú zvláštnu parfumáciu a cenu. I keď na tento výkon sa môžeme zhodnúť že je cena stále docela fajn. Keď si ešte odrátate ako dlho Vám vydrží a koľko nervov ušetríte, keď sa vo víre zábavy "checknete" na dámach. Takže rozhodne odporúčam!

Postupne by som to zhodnotila:

Artdeco > Avon > Alverde > Kryolan

Avon sa mi javí ako tiež dobrá báza za veľmi dobrú cenu. Myslím, že sa aj túto platí vyskúšať. Stála tuším nejakých 2,70 €.

Samozrejme, hodnotenie nechám aj na Vaše uváženie.
Používate bázy pod očné tiene, aké?

Krásny prvoaprílový a oblievací/guľovací dník!


5 komentárov:

  1. veľmi dobrá recenzia...nemám ani jednu z týchto báz,ale už dlhšie uvažujem o Artdeco,takže si ma teraz presvedčila :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super recenzia. Páči sa mi, ako detailne si sa do toho pustila. Momentálne používam bázu od AVON, ktorú spomínaš v článku. Je dobrá, ale mám pocit, že tiež musí človek vedieť a naučiť sa, že koľko jej naniesť, aby ukázala všetko čo vie. Musím uznať, že bázy ako také sú veľmi dobrý vynález :) Keď túto miniem, určite skúsim niečo nové, ale nie že by táto bola zlá. Skôr zo zvedavosti :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež veľmi rada skúšam nové veci i keď viem, že mi niektoré sedia super... :-)

      Odstrániť
  3. Artdeco mám a som spokojná, aj keď som čakala viac :) Nevýhodou sú, ako píšeš, tie trblietky pri matnom líčení, ale tak vtedy použijem napríklad bázu od Essence (tá pekne kryje) alebo od Elf.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)