18. septembra 2013

Benefit Hoola Bronzer

AHOJTE!

Tento kúsok je oficiálne môj prvý z tých drahších. Alebo sa tomu hovorí high-end? Priniesla som si ho spolu s ďalšími dvomi kamarátmi (rozumej kozmetika) z Brém, o ktorých ale bude reč neskôr.
Ako som zbadala obchod Benefit, hneď som vedela, že niečo od nich určite musím mať. Bolo jednoznačné, že chcem niečo na líčka :-) Nakoniec to vyhral bronzer. Zvedavosť je sviňa.




Benefit má úplne božské a originálne obaly. Sú papierové a pevné, i tak ma občas honí myšlienka, čo ak sa mi prevalí obal v taške? Nadšená by som nebola. Zatiaľ v pohodičke drží a to ho nosím vo veľkej taške, lebo sa mi nezmestí do kozmetickej taštičky :D Nebojím sa, že sa mi otvorí, lebo viečko drží magnet a steny obalu sú tak vysoké, až sa skôr bojím, že sa obal prevalí akoby sa mal obsah poškodiť. Nemá žiadne pántičky ani iné viditeľné umelohmotné komponenty. Vo vnútri nájdete zrkadielko, ktoré mám do dnes olepené fóliou, štetec a samotný bronzer.




Bronzingový púder je úplne matný, jemnúčko namletý a má do oranžova podtón. Takýto podtón by sa nemusel páčiť kočkám, ktoré vyhľadávajú teplejšie a do ružova ladené make-upy. Smrdí púdrovo - žiadna vôňa, len lacný odér púdru. Bronzer je neuveriteľne pigmentovaný - spočiatku mi robilo problémy si ho naniesť, aby som nevyzerala ... no viete si predstaviť :-))
Neviem čím to je, ale bronzer sa výborne zapracováva do pokožky. I keď to preženiete dá sa zjemniť, no aj navrstviť. Vydrží v pohode až do večera. Za to palec hore. A aby som nebola chválenkárska. Práši ako blázon. Z tohto som bola vážne sklamaná. A práve to je to čaro drahšej kozmetiky. Buď Vás sklame, alebo chytí. Mňa aj jedno, aj druhé. Prášivosť som poriešila tak, že všetky tie naprášené zbytky vklepem do pokožky a poriadne rozotriem. Hej ja viem.. ale fakt mi je ľúto 30 € odfukovať :D Ach, neskutočne ma táto zbytočnosť, na inak výbornom produkte, vytáča. A trošku sa bojím, že sa takýmto spôsobom bude aj rýchlo míňať.

Takto cca to nosím každý deň + lícenku :-)

Veľa ľudí priložené štetce nepoužíva. Mne veľmi vyhovuje ako je úzky a jemný. Presne mi sadne pod lícnu kosť bez toho, aby som mala machuľu na celom líci. Aj tu som našla muchy, štetec mi pĺzne. Neviem či je to výsada týchto štetcov u Benefitu alebo mám proste len zlý kus. A povedzme si na rovinu, to zrkadielko je tiež nepoužiteľné.


Takže mám z toho rozporuplné pocity. Na jednej strane je to bomba v pigmentácii a výdrži, na druhej strane som rozhorčená z toho prášenia :-(

Tak krásny deň, ja zarezávam v robote :-)


12 komentárov:

  1. tu prasivost by som prepacila, kedze vyzera velmi dobre ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej je fajn :-) vydrží veľmi dlho na tvári bez miznutia.. to je asi úplne to naj :-)

      Odstrániť
  2. Benefit je má láska <3 Zrovna mám u sebe na blogu článek o čistící pěně na obličej od Benefit :) Bronzer se mi moc líbí a přesně by mi tento tón vyhovoval :)Hezký článek ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. super mrknem :-) mňa ešte láka tá nová lícenka Rockateur :-) a ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. Na pleti vyzera naozaj prirodzene, u mna viac-menej vyhrava high end kozmetika, aj keď nie vždy plati, co je drahe je aj dobre :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej súhlasím :-) až na tú prášivosť je super :-)

      Odstrániť
  4. ten štětec vypadá skvěle, ale také mě vždycky štve,když nějaký produkt práší

    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Štetec je fakt jemnučký aj keď to z fotky tak nevyzerá :-) hej práši, ale zas držííí :-)

      Odstrániť
  5. velmi mila krabička ten bronzer a štetec je užasny:)
    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-)) krásne obaly majú... už len to ma láka - kúúp si ďalší :D

      Odstrániť
  6. a neskúšila si ho nanášať iným štetcom, možno by toľko neprášil..:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)