6. septembra 2013

Catrice Camouflage Cream

AHOJTE, AHOJTE!

Značka Catrice je pre mňa neprebádaná a v podstate ma ani neláka. Myslím, že je to ten typ kozmetiky, ktorý je o ničom alebo naopak zopár vecí je super. Ja som ešte počas prázdnin mala rozbitý nos a monokle. Hej doslova. To je tak, keď sa hráte so psíkom a on Vám skočí rovno do xichtu. Vyzerala som ako bad girl, akoby som dala niekomu na búdku. Tak som to musela dáko kamuflovať a do ruky sa mi dostal tento korektor. Skúsila som ho rovno na ulici a svete div sa.... Bohužiaľ nemám fotky pred a po, lebo tak rýchlo ako som vyzerala bitkársky, tak zo mňa zasa bol človek (relatívne normálny).



Na výber je mnoho odtieňov od bielej - fakt, že bielej pre bleduľky až po tmavé pre pobozkané slnkom. Ja mám 020 Light Beige a už by mi bolo treba svetlejší odtieň.
Korektor sa nachádza v kalíšku s pekným jednoduchým dizajnom a šroubovacím vrchnáčikom. Obal je pevný, len sa obávam o vrchnáčik, aby sa časom nepraskol. Zatiaľ však drží :-) Sám o sebe je tuhý, no po kontakte s pokožkou zmäkne. Ubezpečujem Vás, že nie je ani príliš mastný. Môžu ho používať kočky so suchou i mastnou pleťou. Odtieň Light Beige má výraznejší žltý podtón (i keď na foto to tak nevyzerá) a hodí sa skorej pre nositeľky snedšej pleti. 
Korektor je vynikajúco pigmentovaný a na zakrytie kruhov pod očami stačí len jemne ťupnúť a rozotrieť do stratena. Možno ho použiť na akékoľvek nedokonalosti. Najjednoduchšie sa aplikuje prstami a špongiou. Štetec takýto korektor dobre nezapracuje. Keďže tuhé korektory majú tendenciu sa zlievať do vrások, vždy je dobré miesto prepudrovať. Vtedy máte o niekoľko hodín predĺženú istotu, že vyzeráte dobre :-)


Ako som spomínala pigmentácia je viac ako postačujúca. Zakryje kruhy, akné, viditeľné žilky, začervenania... hocičo, čo len chcete. Výdrž je tiež výborná - celý deň. Prepudrovaním počas dňa zvýšite jeho výdrž. A ako kryje?


Centrofixou som si ťupla na ruku a skúšala som ju zakryť. Myslím, že je to pekný výkon :-) Pod tým je čistý swatch. To je pre predstavivosť. Najlepšie ak si v drogérii vyskúšate samé.

Cena je niečo cez 3€ v DM, čo je príjemné prekvapenie pre naše peňaženky, ale zároveň aj pre naše tváričky. Smelo doň, určite neoľutujete :-)

Zatiaľ krásny piatok!


8 komentárov:

  1. nad tím přemýšlím již delší dobu.. vydrží tak nějak přes pracovní den? jestli jo, tak si pro něj jdu :D

    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja Catrice celkom môžem, príjemne ma prekvapili svojimi make-upmi, takže po tento zázrak si isto skočím :) len asi počkám, kým kus vyblednem, aby som ho aj v zime mohla používať :)
    )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej? majú dobre makeupy? pozriem po nich :-)

      Odstrániť
  3. Zo značiek ako catrice a essence, ktor sú podľa mňa na podobnej úrovni, okrem lakov na nechty málokedy niečo skúšam, take palec hore, dobrá recenzia na takýto produkt sa vždy zíde :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY Rexona Maximum Protection dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na tej ruke to vyzera na fajn konzistenciu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám ho a neviem si ho vynachváliť :) A okrem iného je super aj v tom, že nevysúša, najmä pod očami
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám ho doma a musím povedať, že je perfektný. Mám odtieň 010 takže pre mňa je ideálny na zimu. Ale na leto pôjdem určite po nejakej tmavšej farbe keďže som si ho veľmi obľúbila. Odporúčam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)