12. januára 2014

MOTD: Chuť na jar :-)

Aj Vy máte ten pocit, že tento rok nás zima úplne obišla? Mne osobne to vôbec nevadí, nemám rada zimu. Nie, že by som nemala rada zimné obdobie alebo sneh, ale neznášam pocit chladu. Aj preto dúfam, že ak má zima prísť, tak nebude do mája. Aj tento make-up of the day sa bude niesť v jarnom duchu vďaka zelenej farbe.

Oči mi ladia aj k okuliarom... som si všimla až keď som sem pridávala fotky :D

Líčenie je opäť jednoduché. Prvé boli oči - najprv som naniesla bázu, vykreslila oblúk naturálnymi farbami a až potom som vyfarbila pohyblivé viečko sviežou farbou, aby líčenie nebolo mdlé. Predsa tých prirodzených líčení bolo dosť. Pravidlom v tomto líčení je, aby očné viečko robilo prirodzenú hranicu pre svetlejší tieň a nebol rozotrený dostratena k tej hnedej.  Na to pohyblivé viečko je ideálne naniesť veľmi odolný tieň. Aj pre takéto prípady by som si želala Duraline od Inglotu :-) Nakoniec som namaľovala linku fixkou, nahodila maskaru a vykreslila obočie. Tento typ líčenia sa mi veľmi páči, ale nevynikne na mojich očiach, lebo mám padnuté viečka. Rozhodne sa šikne dievčatám s veľkými očami .





Použité produkty:

Tvár:
Dermacol Make-up Cover - 212
Gabriella Salvete Matte Hydrating Powder - 2
Bourjois Blush Exclusif

Oči:
Max Factor 2000 Calorie

Obočie:

Pery:
Oriflame Power Shine - Golden Clover


Niektoré produkty mám nové a pomaličky ich testujem. Recenzie určite budú. Zbytok je aktívny, takže stačí kliknúť na príslušný produkt a recenzia Vám vyskočí v novom okne :-)

Dúfam, že sa Vám dnes páčilo a želám pekný nedeľný večer!


10 komentárov:

  1. Úplne nádherné! Kombinácia farieb aj linky, všetko :) A zima nech ani nechodí, chceme jar! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vážne ti to pekne ladí k okuliarom ! :) krásne :) a tiež nechcem už zimu, nemusí ani chodiť už sa jej to neoplatí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kráásne, ten detail oka je skvelý :) Ani ja už nechcem zimu, chcela som sneh na Vianoce asi ako každý, ale už teraz po Vianociach a celkovo po sviatkoch ho nepotrebujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzera to super, aj s tymi okuliarmi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jednoduché a krásne :) a navyše aj k okuliarom, super

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. úžasná farba :) to musím skúsiť

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ďakujem holky za povzbudivé a pekné slová :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne si si vykonturovala tvár a samozrejme aj oči sú krásne :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)